Videoconferencing in the Primary English as a Foreign Language (EFL) Classroom
Projekt - Fak. 2 - Institut für Sprache & Literatur - Englisch
Status:abgeschlossen
Kurzinhalt:A key reason to use technology with young learners is to provide rich interactional opportunities and support comprehension and production to promote language acquisition. In practice, however, it is difficult to balance task demands and task support in technology-mediated activities to effectively exploit the potential for interactivity. This study [vollständig anzeigen]
Projektdauer:01.02.2013 bis 30.09.2015
Projektbeteiligte:
Prof. Dr.  Cutrim Schmid, Euline (Leitung) [Profil]

Maryam Gharagozlou (Studentische Hilfskraft)

In Zusammenarbeit mit:Prof. Dr. Shona Whyte (University of Nice Sophia-Antipolis)
Frau Antonia Jung (Lehrerin at the Kloesterleschule, Schwaebisch Gmuend)
Frau Marie-Ange Gaillard (Lehrerin at the Ecole Boissier in Antibes, France)
Verweis auf Webseiten:
Projekthomepage
keine
Angehängte Dateien:
keine
Erfasst von Prof. Dr. Euline Cutrim Schmid am 10.10.2014
Zuletzt geändert von Prof. Dr. Euline Cutrim Schmid am 22.08.2017
    
Projekt-ID:202