Integrating sustainability education into primary school curriculum in Tanzania: Exploring teachers' beliefs and persepctives
Dissertation - Weitere - Fakultätsübergreifendes Projekt
Status:abgeschlossen
Kurzinhalt:Teachers’ beliefs thoughts and decisions on educational matters constitute the most significant part of the teaching process. A teacher’s belief normally reflects the definite nature of the instruction the teacher delivers to students (Kagan, 1992). Research shows that the integration of environmental education in primary schools in Tanzania [vollständig anzeigen]
Ergebnis:The dissertation Project is still in progress.
Projektdauer:17.04.2013 bis 16.04.2016
Projektbeteiligte:
Dr. Kimaro, Aurelia (Betreuung) [Profil]


In Zusammenarbeit mit:Supervisor of the dissertation:
Prof. Dr. Marita Kampshoff and Prof. Dr. Thomas Irion
Verweis auf Webseiten:
Projekthomepage
keine
Angehängte Dateien:
keine
Erfasst von Dr. Martina Schmette am 25.06.2015
Zuletzt geändert von Nina Peltzer am 15.02.2023
    
Projekt-ID:234